Kierownik Działu Organizacyjno - Administracyjnego

 

mgr Piotr Ziemiański

Telefon: 13 434-21-37 w. 42

 


Do podstawowego zakresu działania Działu Organizacyjno - Administracyjnego należy w szczególności:

    1. opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego, regulaminu wynagradzania, regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych aktów prawnych obowiązujących w Urzędzie, niedotyczących zadań innych komórek organizacyjnych, ich nowelizowanie i koordynowanie wdrażania zmian,
    2. opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych wydawanych przez Dyrektora Urzędu oraz koordynacja ich wdrażania i realizacji,
    3. kontrola dyscypliny pracy,
    4. wdrażanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
    5. prowadzenie sekretariatu,
    6. prowadzenie punktu kancelaryjnego Urzędu z wykorzystaniem programu wspomagającego elektroniczny obieg dokumentów,
    7. obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora Urzędu,
    8. koordynacja i nadzór nad przygotowaniem materiałów dotyczących rynku pracy na potrzeby Powiatowej Rady Rynku Pracy oraz obsługa techniczna posiedzeń tej Rady,
    9. realizacja zadań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu,
    10. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników Urzędu,
    11. koordynacja praktyk zawodowych,
    12. ewidencja i nadzór nad wdrażaniem zaleceń zewnętrznych jednostek kontrolnych,
    13. prowadzenie spraw pracowniczych, w tym związanych z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych, itp.,
    14. współpraca z Działem Finansowo - Księgowym w planowaniu i realizacji wydatków osobowych Urzędu,
    15. prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków obywateli,
    16. organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i procedurami udzielania zamówień publicznych,
    17. sporządzanie i przesyłanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Urząd zamówieniach publicznych oraz wymaganych informacji, ogłoszeń i zawiadomień,
    18. nadzór i koordynacja działań związanych z nadawaniem upoważnień i pełnomocnictw Starosty i Dyrektora Urzędu dla pracowników Urzędu oraz rejestrowanie ich w stosownym Rejestrze wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
    19. nadzór i koordynacja działań związanych z kontrolą wewnętrzną,
    20. administrowanie majątkiem Urzędu, w tym majątkiem przekazanym Urzędowi w trwały zarząd,
    21. zabezpieczanie mienia Urzędu,
    22. opracowywanie, weryfikowanie i realizacja planów zakupów,
    23. prowadzenie spraw związanych z konserwacją urządzeń,
    24. zaopatrzenie pracowników w materiały techniczno – biurowe,
    25. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów budynku siedziby Urzędu,
    26. realizowanie zadań z zakresu wyposażenia Urzędu w odpowiednie pieczęcie, szyldy, tablice informacyjne,
    27. gospodarowanie samochodem służbowym,
    28. zabezpieczenie łączności telefonicznej, monitoringowej i alarmowej,
    29. gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi,
    30. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach Urzędu,
    31. zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania systemu teleinformatycznego,
    32. obsługa administracyjna systemu wspomagającego elektroniczny obieg dokumentów,
    33. koordynowanie wdrożeń i modyfikacji systemów teleinformatycznych i technologii cyfrowych w Urzędzie,
    34. zarządzanie licencjami oprogramowania,
    35. dbanie o stały rozwój sieci komputerowej i oprogramowania sieciowego,
    36. nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania i sprzętu komputerowego,
    37. administrowanie siecią komputerową i zasobami danych,
    38. obsługa zadań dotyczących „e-doręczeń”,
    39. koordynowanie zakupów sprzętu elektronicznego dla Urzędu,
    40. zamieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej uprzednio przygotowanych przez komórki merytoryczne z zakresu ich działania, oraz na stronie internetowej Urzędu materiałów z zakresu działu organizacyjno – administracyjnego,
    41. realizacja zadań z zakresu Administratora systemów informatycznych (ASI),
    42. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem składnicy akt,
    43. przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych,
    44. przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji i wycofywanie akt z ewidencji składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
    45. przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego,
    46. współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie archiwizowania dokumentów.

 

 

 

Wytworzył:
Konrad Bryś
Udostępnił:
Bryś Konrad
(2005-06-01 11:15:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Ziemiański Piotr
(2025-07-09 12:33:40)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki