Kierownik Działu Organizacyjno - Administracyjnego
mgr Piotr Ziemiański
Telefon: 13 434-21-37 w. 42
Do podstawowego zakresu działania Działu Organizacyjno - Administracyjnego należy w szczególności:
-
- opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego, regulaminu wynagradzania, regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych aktów prawnych obowiązujących w Urzędzie, niedotyczących zadań innych komórek organizacyjnych, ich nowelizowanie i koordynowanie wdrażania zmian,
- opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych wydawanych przez Dyrektora Urzędu oraz koordynacja ich wdrażania i realizacji,
- kontrola dyscypliny pracy,
- wdrażanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- prowadzenie sekretariatu,
- prowadzenie punktu kancelaryjnego Urzędu z wykorzystaniem programu wspomagającego elektroniczny obieg dokumentów,
- obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora Urzędu,
- koordynacja i nadzór nad przygotowaniem materiałów dotyczących rynku pracy na potrzeby Powiatowej Rady Rynku Pracy oraz obsługa techniczna posiedzeń tej Rady,
- realizacja zadań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu,
- opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników Urzędu,
- koordynacja praktyk zawodowych,
- ewidencja i nadzór nad wdrażaniem zaleceń zewnętrznych jednostek kontrolnych,
- prowadzenie spraw pracowniczych, w tym związanych z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych, itp.,
- współpraca z Działem Finansowo - Księgowym w planowaniu i realizacji wydatków osobowych Urzędu,
- prowadzenie spraw z zakresu skarg i wniosków obywateli,
- organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i procedurami udzielania zamówień publicznych,
- sporządzanie i przesyłanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Urząd zamówieniach publicznych oraz wymaganych informacji, ogłoszeń i zawiadomień,
- nadzór i koordynacja działań związanych z nadawaniem upoważnień i pełnomocnictw Starosty i Dyrektora Urzędu dla pracowników Urzędu oraz rejestrowanie ich w stosownym Rejestrze wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
- nadzór i koordynacja działań związanych z kontrolą wewnętrzną,
- administrowanie majątkiem Urzędu, w tym majątkiem przekazanym Urzędowi w trwały zarząd,
- zabezpieczanie mienia Urzędu,
- opracowywanie, weryfikowanie i realizacja planów zakupów,
- prowadzenie spraw związanych z konserwacją urządzeń,
- zaopatrzenie pracowników w materiały techniczno – biurowe,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów budynku siedziby Urzędu,
- realizowanie zadań z zakresu wyposażenia Urzędu w odpowiednie pieczęcie, szyldy, tablice informacyjne,
- gospodarowanie samochodem służbowym,
- zabezpieczenie łączności telefonicznej, monitoringowej i alarmowej,
- gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach Urzędu,
- zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania systemu teleinformatycznego,
- obsługa administracyjna systemu wspomagającego elektroniczny obieg dokumentów,
- koordynowanie wdrożeń i modyfikacji systemów teleinformatycznych i technologii cyfrowych w Urzędzie,
- zarządzanie licencjami oprogramowania,
- dbanie o stały rozwój sieci komputerowej i oprogramowania sieciowego,
- nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania i sprzętu komputerowego,
- administrowanie siecią komputerową i zasobami danych,
- obsługa zadań dotyczących „e-doręczeń”,
- koordynowanie zakupów sprzętu elektronicznego dla Urzędu,
- zamieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej uprzednio przygotowanych przez komórki merytoryczne z zakresu ich działania, oraz na stronie internetowej Urzędu materiałów z zakresu działu organizacyjno – administracyjnego,
- realizacja zadań z zakresu Administratora systemów informatycznych (ASI),
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem składnicy akt,
- przyjmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych,
- przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji i wycofywanie akt z ewidencji składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie archiwizowania dokumentów.
Wytworzył:
Konrad Bryś
Udostępnił:
Bryś Konrad
(2005-06-01 11:15:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Ziemiański Piotr
(2025-07-09 12:33:40)