Kierownik Działu Organizacyjno - Administracyjnego
mgr Piotr Ziemiański
Telefon: 013 434-21-37 w. 42
Do zakresu działań podstawowych Działu Organizacyjno-Administracyjnego należy:
- Opracowanie proj ektów regulaminów wewnętrznych PUP.
- Opracowanie regulaminu pracy PUP.
- Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w PUP.
- Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora PUP .
- Obsługa kancelaryjna PUP.
- Gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora PUP.
- Planowanie, realizacja i ocena wniosków kontroli.
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP.
- Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników.
- Kontrola dyscypliny pracy.
- Prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi.
- Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów.
- Prowadzenie spraw związanych z przeszeregowaniami i awansowaniem pracowników.
- Obsługa ZFŚS.
- Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczącej pracowników PUP.
- Opracowanie planu szkoleń pracowników PUP.
- Organizowanie kursów i szkoleń.
- Współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi w zakresie organizacji szkoleń i doboru wykładowców.
- Realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi.
- Realizacja zadań związanych z kontrolą zarządcza.
- Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystania sprzętu komputerowego.
- Nadzór nad rozwojem i eksploatacją oprogramowania.
- Administrowanie siecią komputerową i bazą danych.
- Tworzenie bazy danych statystycznych, przygotowywanie raportów, analiza określonych danych.
- Przygotowanie informacji dla potrzeb analiz rynku pracy.
- Archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem PUP .
- Administrowanie majątkiem PUP.
- Zabezpieczenie pracowników urzędu w środki techniczno-biurowe.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby PUP.
- Rozpatrywanie skarg i wniosków
Wytworzył:
Konrad Bryś
Udostępnił:
Bryś Konrad
(2005-06-01 11:15:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Ziemiański Piotr
(2016-12-13 15:18:52)