Dyrektor
mgr Józef Kołodziej
Telefon: 013 434-21-37
e-mail: jkolodziej@pup-brzozow.pl
Do kompetencji Dyrektora PUP należy w szczególności:
- Organizowanie działań Urzędu i nadzór nad realizacją zadań określonych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
- Współpraca z administracją rządową i samorządową, Radą Rynku Pracy, placówkami oświatowymi, instytucjami szkolącymi, ośrodkami pomocy społecznej oraz organizacjami pozarządowymi realizującymi zadania na rzecz rynku pracy.
- Inicjowanie oraz nadzór nad realizacją zadań z zakresu partnerstwa lokalnego i dialogu społecznego.
- Kierowanie bieżącymi sprawami PUP.
- Określenie celów i programów działania PUP.
- Promocja usług i instrumentów rynku pracy oferowanych przez PUP.
- Planowanie i dysponowanie środkami funduszy celowych będących w dyspozycji PUP.
- Planowanie i dysponowanie środkami w ramach planu finansowego PUP.
- Realizacja polityki kadrowej PUP.
- Wydawanie zarządzeń wewnętrznych, poleceń służbowych i decyzji administracyjnych z upoważnienia Starosty.
- Powoływanie i odwoływanie zespołów i komisji zadaniowych.
- Zawieranie umów wynikających z zakresu działania PUP w ramach udzielonych pełnomocnictw.
- Udzielanie pełnomocnictw procesowych w sprawach wynikających z zakresu działania PUP (w granicach posiadanych upoważnień).
- Planowanie prowadzenia i nadzór nad realizacją polityki informacyjnej w zakresie zadań statutowych urzędu.
- Wykonywanie zadań w zakresie zarządu trwałego nieruchomością będącą siedzibą PUP w Brzozowie.
- Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem obiektu pod względem przeciwpożarowym, przeciwwłamaniowym, stosowaniem się do zasad bhp, zasad ładu i porządku publicznego.
- Koordynowanie i nadzorowanie prac w zakresie utrzymania obiektu i bazy materialnej w należytym stanie technicznym.
- Koordynacja procesu pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych, w tym z EFS na realizację zadań z zakresu działania PUP.
- Koordynacja zadań z zakresu obsługi informatycznej Urzędu.
- Nadzór nad podnoszeniem kwalifikacji pracowników podległych komórek organizacyjnych.
Wytworzył:
Piotr Ziemiański
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Ziemiański Piotr
(2015-05-11 08:35:49)